راهنمای راه اندازی فروشگاه لباس زیر

راهنمای راه اندازی فروشگاه لباس زیر

راه ‌اندازی فروشگاه لباس زیر زنانه ایده‌ای ویژه برای کسب سود در زمانی کوتاه است. فروشگاه لباس زیر جزو یکی از کارها و راه‌های کسب درآمد دائم بدون زحمت زیاد محصوب میشود. البته که این شغل هم مانند سایر مشاغل چالش‌ها و مشکلاتی دارد که با صبر و برنامه‌ریزی رفع می‌شوند.
همانطور که میدانید برای راه اندازی کسبو کار به صورت آنلاین نیاز به بستر مناسب دارید و اگر میخواهید مغازه بزنید باید کار های زیر را به ترتیب انجام دهید.
  1. اولین کار برای راه اندازی فروشگاه، انجام کارهای مربوط به اخذ مجوز است.
  2. بعد از دریافت مجوز، انتخاب مغازه مناسب یکی از چالش‌های پیشروی علاقه‌مندان به راه اندازی مغازه لباس زیر است.
  3. پس از آن نوبت به سرمایه‌گذاری و دکوراسیون فروشگاه می‌رسد که نقش مهمی در موفقیت شما دارد.
  4. برنامه‌ریزی درست، مشورت با افراد مجرب و تهیه اجناس باکیفیت با قیمت مناسب به طور معمول پیشرفت در این زمینه را آسان می‌کنند؛ بنابراین مشورت و کمک‌گرفتن از بزرگان این شغل را نادیده نگیرید.

 در ادامه به نکات مهمی میپردازیم که برای فعالیت و رشد سریع نیاز است حتما بدانید.

سرمایه موردنیاز راه اندازی فروشگاه لباس زیر

همگی می‌دانیم ایده راه اندازی فروشگاه لباس زیر بدون داشتن پول و سرمایه اولیه غیرقابل‌اجرا است. اما روش‌هایی برای شروع کسب‌وکار بدون نیاز به سرمایه آن‌چنانی وجود دارند. یکی از این راهکارها، دریافت وام اشتغال از بانک‌هاست.
یکی دیگر از این راهکارها، شروع کار در یک مغازه معمولی است که شاید برای اغلب افراد خوشایند نباشد. اما بهترین روش  تهیه اجناس از فروشندگان منصف عمده فروش است که کمک و راهنمایی خود را از افراد تازه‌کار دریغ نمی‌کنند.
مجموعه روناک پوش توس به‌منظور کمک به راه اندازی کسب‌وکار جدید، علاوه بر مشاوره رایگان به علاقه‌مندان، انواع لباس زیر را با قیمتی بسیار مناسب (قیمت تولیدی) به شما ارائه می‌دهد. پس خرید بدون واسطه از ایران برا روشی عالی برای کاهش هزینه اولیه است.

موقعیت فروشگاه لباس زیر زنانه

همگی می‌دانیم محل راه اندازی فروشگاه لباس زیر در میزان جذب مشتری و سود نهایی چقدر تأثیر دارد؛ بنابراین راه اندازی مغازه لباس زیر در هرجایی درست نیست. بهترین محل برای مغازه لباس زیر زنانه، پاساژ و خیابانی است که رفت‌وآمد خانم‌ها در آن زیاد باشد.
مثلاً پاساژ فروش لباس‌های زنانه، محوطه مغازه لوازم آرایشی و بهداشتی و نزدیکی آرایشگاه‌های زنانه محل‌های مناسبی برای مغازه لباس زیر هستند.
البته که دیده‌شدن مغازه در جذب مشتری نقش زیادی دارد، بنابراین بزرگ و سر راه بودن مغازه را نباید فراموش کرد. یکی دیگر از نکات مهم درمورد مکان مغازه، میزان سرمایه شما برای رهن و اجاره آن است.
اگر قصد فروش در  بالا شهر یا پاساژهای معروف را داشته باشید طبیعتاً به مبلغ بیشتری برای اجاره‌بها نیاز است.

اجناس زیبا و باکیفیت، رمز موفقیت فروشگاه لباس زیر زنانه

لازمه اصلی راه اندازی فروشگاه لباس زیر، تهیه اجناس پرفروش، زیبا و باکیفیت است. اما اجناس پرفروش و کاربردی کدام‌اند؟ برای پاسخ به این سؤال باید سلیقه اغلب زنان جامعه درمورد لباس زیر را بررسی کرد.
پس از کسب اطلاعات کافی، نوبت به تهیه لباس‌های پرطرفدار می‌رسد. چه کسی بهتر از مجموعه ایران برا (iran bra) که اجناس پرفروش و پرطرفدار را می‌شناسد؟ بنابراین مشاوره با این مجموعه امکان تهیه لباس‌ زیر مشتری‌پسند را فراهم می‌کند.
هنگام خرید لباس زیر موردنیاز فروشگاه بهتر است علاوه بر رعایت تنوع و کیفیت محصولات، قدرت خرید مشتری را در نظر گرفت. رعایت این نکته سبب رونق کسب‌وکار و جذب مشتری از اقشار فقیر، متوسط و مرفه جامعه می‌شود.
البته اجناس باکیفیت درهرصورت موجب جذب مشتری و در نهایت کسب رضایت مشتری می‌شود. به عبارتی محصول باکیفیت به طور غیرمستقیم مشتری را افزایش می‌دهد.

خرید هوشمندانه لباس زیر

مجموعه ما برای کمک به راه اندازی کسب و کار و به درامد رسیدن سریعتر شما عزیزان این قابلیت را به شما میدهد که تنوع کالایی و رنگی بالایی داشته باشید به جای اینکه از یک مدل تعداد بالا بردارید. این موضوع به شما کمک میکند تا سلیقه های بیشتری را جذب و تبدیل به مشتری کنید.
همچنین با توجه به اندازه و موقیت مکانی مغازه یا کسب و کارتان پیشنهاد های ویژه ای به شما داده میشود و در بسیاری از موارد نیازی نیست حتما تمامی سایز های یک محصول رو خرید کنید و فقط سایز هایی که خواهان بیشتری دارند را از ما بخواهید.
همچنین به دلیل تنوع رنگی بالایی که در مجموعه موجود است میتوانید چند نمونه از هر رنگی داشته باشید.

کامل بودن سبد کالایی

کامل بودن سبد کالایی باعث میشود که مشتریان شما نیاز هایشان را تماما به شما بسپورند. اما نیاز است که شما یک سبد کالایی کامل در اختیارشان بگذارید.
سبد کالایی برای این نوع کسب و کار شامل سوتین تک، ست لباس زیر، شورت، لباس خواب، لگ، جوراب، نیم تنه، بادی، تاپ شورتک، مایو و… است.

فروشنده ماهر، پاشنه آشیل راه اندازی فروشگاه لباس زیر

رعایت تمام ترفندها و نکات راه اندازی فروشگاه لباس زیر بدون فروشنده ماهر تقریباً بی‌فایده است. در واقع این فروشنده است که با توانایی و مهارت خود جنس مناسب را به مشتری می‌فروشد. فروشنده خوب در کنار آراستگی و اخلاق خوش، اخلاق‌مدار و منصف است.
نقش فروشنده در رونق مغازه آن‌قدر مؤثر است که اصول و ترفندهای فروشندگی و مشتری‌مداری  را در اولین فرصت یاد بگیرید. فروشنده اول به نیاز و سخن مشتری توجه کرده و بعد بنا به تشخیص خود، چندین لباس زیر مناسب را به مشتری ارائه می‌دهد. رعایت این نکته در رضایت مشتری خیلی تأثیر دارد.

دکوراسیون و ویترین وسوسه‌کننده

اغلب افراد از تأثیر چیدمان و جلوه بصری فروشگاه لباس زیر زنانه یا هر فروشگاه دیگری در جذب مشتری و افزایش فروش اطلاع دارند. شما با چیدمان صحیح ویترین و استفاده از لباس زیرهای وسوسه‌کننده، عابران را به مشتری تبدیل می‌کنید. دکوراسیون و طراحی فضای داخلی فروشگاه هم در نشان‌دادن زیبایی لباس‌ها و حفظ مشتری نقش زیادی دارد.
استفاده از رنگ‌ها و تزئینات مثبت و آرامش‌بخش تجربه خریدی خوب را برای مشتری مهیا می‌کند. برای این کار نیازی به هزینه چندانی نیست. در واقع استفاده درست و بجا از قفسه‌ها، رعایت نظم و نظافت، اجرای ایده‌های خلاقانه، اتاق پرو راحت و تمیز و… اقداماتی این‌چنینی به زیبایی و جذابیت فروشگاه کمک زیادی می‌کنند.

تبلیغات تأثیرگذار

بعد از راه اندازی فروشگاه و مغازه لباس زیر زنانه نوبت به تبلیغ و معرفی کسب‌وکار می‌رسد. تبلیغات اصل و اساس رونق کسب‌وکار نوپایی چون فروشگاه لباس زیر است. روش‌های مختلفی مانند پخش کردن تراکت، چسباندن بنر تبلیغی در نزدیکی فروشگاه و تبلیغ در فضای مجازی برای معرفی مغازه هستند.
چسباندن برچسب‌های جذاب از پیاده‌رو تا دم درب فروشگاه هم کنجکاوی مردم برای آمدن به مغازه را برمی‌انگیزد. بهترین تبلیغ برای یک مغازه نوپا فروش اجناس باکیفیت و زیبای برندهای مختلف ایرانی و خارجی است که تبلیغ غیرمستقیم محسوب می‌شود؛ بنابراین شما می‌‌توانید با تهیه انواع مدل‌های لباس زیر باکیفیت از برندهای ترکی، چینی و … از مجموعه ایران برا، مشتری‌های وفادار پیدا کنید.

همیشه حق با مشتری است!

مهم‌ترین نکته برای رونق فروشگاه فروش لباس زیر زنانه و هر محصول دیگری، کسب رضایت مشتری است. با ارائه اجناس متنوع و زیبا که کیفیت و قیمت مناسب دارند، نظر مشتری به‌راحتی جذب می‌شود. برخی دیگر از ترفندهای کسب رضایت مشتری شامل موارد زیر هستند:
  • تخفیف ویژه برای مشتری‌های وفادار
  • عدم تعویض لباس فروخته شده
  • رعایت ادب و احترام در هر شرایطی
  • توضیح مزایا و ویژگی‌های اجناس مختلف برای مشتری

نتیجه‌گیری:

راه اندازی فروشگاه لباس زیر زنانه و یا افزایش فروش بدون مشاوره و راهنمایی افراد مجرب، سختی‌هایی به همراه دارد. مجموعه روناک پوش توس با سابقه پخش و تولید 30 ساله لباس زیر، نیاز فروشگاه‌های لباس زیر را به‌خوبی رفع می‌کند.
اشتراک‌گذاری تجربیات این مجموعه در قالب مشاوره رایگان برای صاحبان فروشگاه‌های نوپا و باسابقه، خدمتی ویژه از روناک پوش توس است. چنانچه قصد مشاوره برای راه اندازی حرفه‌ای فروشگاه لباس زیر و یا خرید جنس دارید با شماره های درج شده تماس بگیرید.