سوتین هارنس دار چیست و به چند دسته تقسیم می‌شود؟

سوتین هارنس دار چیست و به چند دسته تقسیم می‌شود؟
مد و استایل زنانه به خودی خود متنوع و مرموز است. می‌توان از انواع لباس‌های زیر را یافت که ملایم و عاشقانه باشد یا اینکه برای هدف خاصی مورد استفاده قرار گیرد. شاید هم مدلی را یافت که کاملا برعکس صرفا برای بالا بردن جذابیت و تحریک پذیری در روابط همسری مناسب باشد که یکی از بهترین‌ها در این گروه سوتین هارنس دار است که قرار است در این مقاله از مجله روناک پوش توس به این موضوع بپردازیم و ببینیم که سوتین هارنس دار چیست.

امروزه در مورد سوتین هارنسی بحث‌های زیادی مطرح شده است. با این حال، این لباس‌های زیر تزییناتی ارتباط و جذابیت خود را از دست نمی‌دهد. از نظر ساختاری، این لباس زیر مجموعه‌ای از کمربندها است که قسمت بالایی بدن زن را می‌پوشاند و عموما نیز از جنس چرم هستند.

می تواند از هر رنگی باشد و برای تزیین آن نیز از دکمه، گیره، پرچ و… استفاده شده باشد. تنوع طرح‌ها، شکل‌ها و تغییرات خارجی این لباس زیر آن را بسیار متنوع کرده است.

سوتین هارنس دار چیست؟

همانطور که می‌دانید سوتین‌ها انواع مختلفی دارند که می‌توانید در مناسبت‌های مختلف از آنها استفاده کنید. پیش از این شما را با انواع سوتین ورزشی، بارداری، معمولی و خواب آشنا کرده‌ایم. اما آیا می‌دانید سوتین هارنس چیست؟

می‌توان گفت که به طور دقیق هیچ تعریف روشنی از سوتین هارنسی وجود ندارد. افراد با توجه به برداشت خود که از این سوتین‌های بند چرمی دارند، تعریف مختلفی برای آن شرح می‌دهند. شاید هم این موضوع به دلیل تنوع بسیار بالای آنها در طرح‌های مختلف باشد. با این حال، مهم است که بدانید سوتین هارنس دار یا قفسی چیست.

به طور خلاصه، سوتین هارنسی سوتینی است که دارای بندهای اضافی است. این بندها می‌تواند در هر دو طرف پهلوها، در جلو یا پشت سوتین یا روی کاپ‌ها باشد که پایه طرح آن متشکل از یک الگوی قفس مانند به صورت بندی یا کمربندی است.

فرقی نمی‌کند شکل و اندازه سینه‌تان چه سایزی داشته باشد، اینکه ترجیح دهید سوتین ورزشی بپوشید، از یک سوتین نرم یا فنری استفاده کنید، در هر صورت استفاده از سوتین قفسی هارنس دار یک موضوع در سطح جهانی است که هر خانمی می‌تواند از آن استفاده کند.

فروشگاه اینترنتی روناک پوش توس به صورت تخصصی در زمینه خرید انواع لباس زیر در گروه‌های سوتین، شورت و ست شورت و سوتین فعالیت دارد. می‌توانید انواع مختلفی از این لباس‌های زیر را در طرح‌ها و رنگ‌بندی مختلف متناسب با سایز سینه خود انتخاب و خریداری کنید.

در این مدل سوتین این بندها به عنوان یک اکسسوری برای تزیین استفاده می‌شوند و توجه را به سمت بالا تنه و خصوصا بالای سینه‌ها و چاک سینه بیشتر می‌کنند. سوتین هارنس دار سوتین راحتی است و خطوط منحنی که به شکلی ظریف و زیبا روی آن کار شده جذابیت بیشتری به شما خواهد داد.

با توجه به بندی بودن سوتین می‌توان از انواع الگو همچون طرح‌های مشبک و ضربدری در طرفین و پشت برای طراحی آن استفاده کرد. برخی مدل‌ها دارای بندهایی با طراحی انتزاعی ساده در جلو هستند، در حالی که برخی دیگر با یک بند سراسری از روی ناف رد شده و آن را احاطه کرده است.

 

what harness bra

جنس سوتین هارنس چیست؟

سوتین هارنس که در اصل به سوتین قفسی یا سوتین بندی شناخته می‌شود دارای ظاهری مشابه کمربند است که از طریق حلقه‌های فلزی و پرچ به یکدیگر متصل شده و ساختار یک سوتین را تشکیل می‌دهد. در برخی مدل‌ها نیز دارای تزییناتی مثل زنجیر فلزی و سایر اجسام است.

اما سوتین‌هایی که در ایران با نام سوتین هارنس دار تولید می‌شوند در واقع سوتین معمولی هستند که فقط بخش هارنس آن به صورت تزیینی در سوتین به کار رفته است. جنس هارنس سوتین معمولا نخی بوده و دارای بندی از جنس همان بافت پارچه سوتین است. اما در برخی مدل‌ها از کمربند چرمی یا زنجیر فلزی نیز برای آن استفاده می‌شود.

هدف از پوشش سوتین هارنس دار چیست؟

بر خلاف یک سوتین معمولی، سوتین‌های هارنس دار از نظر عملکرد دارای چیز خاصی نیستند. هدف از این سوتین‌ها صرفا جلب توجه بیشتر و بالا بردن جذابیت و حس تحریک کنندگی برای شریک جنسی شما در روایط زناشویی است. چرا که آنها شما را فوق‌العاده سـکــسـی نشان می‌دهند. جذابیت جنسی این سوتین‌ها در نوع خود بی رقیب است.

در نتیجه، معمولا برای خودنمایی از آنها استفاده می‌شوند، چرا که همه خانم‌ها دوست دارند یک سوتین جذاب را در کیف لباس زیر خود به منظور رخ کشیدن و دلبری خود داشته باشند. به طور کلی، سوتین تمام هارنس هیچ حمایتی از سینه ندارد. تنها مدل‌هایی که دارای فنر بوده و یا دارای کاپ هستند برای این موضوع مناسب هستند که در این نوع هم هارنس با هدف تزیین استفاده شده و به حد مختصری است.

چه زمانی باید سوتین هارنسی بپوشید؟

سوتین هارنس دار هم کلاسیک و هم مدرن است. اگر بخواهیم در سطح جهانی آن را بررسی کنیم، می‌توان آن را در مناسبت‌های مختلف پوشید. می‌توانید وقتی برای شام بیرون می‌روید، سوتین را بپوشید، آن را در کلوب‌ها با دختران یا در خانه بپوشید تا شریک زندگی خود را تحت تأثیر قرار دهید.

اما در کشور ما به دلیل تفاوت‌های فرهنگی که وجود دارد استفاده از این نوع سوتین صرفا برای شب و روابط زناشویی مناسب خواهد بود. همین موضوع سبب شده تا در ایران در طراحی سوتین‌ها صرفا از بندهای هارنس برای تزیین سوتین‌های معمولی استفاده کنند. از جمله معروف‌ترین آنها می‌توان به انواع سوتین توری و پشت گیپوری اشاره کرد.

فرقی نمی‌کند که سینه‌های شما چه اندازه‌ای داشته باشند یا اینکه کدام اندازه کاپ سینه شما باشد، در هر صورت این سوتین برای شما قابل استفاده خواهد بود. پوشیدن این مدل سوتین با تی‌شرت و شلوار جین جذابیت جنسی را بدون اینکه خیلی دخترانه به نظر برسید در شما افزایش خواهد داد.

تنوع این مدل سوتین‌ها از همه لباس‌های زیر بیشتر است. این سوتین‌ها بسته به استایل و شخصیت پوشنده، ظاهر فرد را به صورت کلی تغییر می‌دهند. بنابراین، آزمایش کنید تا ببینید کدام سبک بیشتر به شما می آید.

 

 

نحوه پوشیدن سوتین هارنس چگونه است؟

سوتین های بدون در نظر گرفتن اندازه و شکلشان همه کاره بوده و برای خانم‌های مختلف عالی به نظر می‌رسند. برای خانم‌هایی که سینه‌های کوچکی دارند، این سینه‌بند باعث می‌شود سینه‌های آنها فرم گرفته و گردتر به نظر برسند، زیرا بند‌ها سینه‌ها را از کناره‌ها فشار داده و با توجه به اینکه فاقد کاپ هستند، موجب می‌شود سینه‌ها بزرگ‌تر و خوش فرم‌تر به نظر برسند.

سوتین‌های قفسی چرمی چیزی فراتر از لباس‌های زیر معمولی هستند و به شما انگیزه می‌دهد که پوششی جسورانه، خلاقانه و عالی‌تر برای خود انتخاب کنید. بالا بردن حس اعتماد به نفس و جذابیت از ویژگی‌های بارز این مدل سوتین است.

با توجه به ساختار بندی و کمربندی که این سوتین‌ها دارند، می‌توانید بخش‌های مختلف سوتین را با توجه به گیره‌ها و قزن‌هایی که دارد از بخش پشتی و جلویی بسته و مانند سوتین معمولی به تن کنید. تنها تفاوت در این است که برخی مدل‌های سوتین هارنس کامل دارای بندهای مختلفی در ناحیه پشتی، پهلو، گردن، ناف و… هستند که لازم است تمامی بخش‌ها را به کمک گیره‌های موجود تنظیم کنید تا متناسب با سایز شما باشد.

انواع سوتین های هارنسی کدامند؟

با اینکه سوتین هارنس طوری است که تماما ساختار کمربندی دارد و اصالتا از بندهای چرمی ساخته می‌شود، اما در ایران به دلیل محدودیت‌هایی که برای پوشش این نوع سوتین وجود دارد، لذا طراحان صرفا از هارنس به عنوان تزیین سوتین معمولی استفاده می‌کنند.

در ادامه به معرفی چند مورد از رایج‌ترین انواع سوتین هارنس دار در ایران می‌پردازیم که می‌توانید برخی از این مدل‌ها را با مراجعه به فروشگاه آنلاین روناک پوش توس خریداری کنید.

هارنس توری

این مدل در گروه سوتین‌های توری هستند. پاره اصلی این مدل را توری نرم تشکیل داده که ضد رطوبت و حساسیت بوده و موجب سایش روی پوست سینه شما نیز نخواهند شد. در این مدل هارنس به نوعی در حمایت بهتر از سینه کمک می‌کند.

در سوتین‌های توری از هارنس معمولا در بالای کاپ سینه استفاده می‌شود که به منظور تزیین آن است. این هارنس صرفا یک بند ساده است که درست از بالای کاپ که بند روی شانه سوتین متصل شده آغاز و تا بخش میانی دو کاپ (چاک سینه) امتداد دارد. در بیشتر مدل‌ها این نوع هارنس موج‌دار است تا ظاهر زیباتری به آن بدهد.

هارنس طرح دار

در این مدل سوتین بر روی بخش بالایی کاپ از طراحی قفسی استفاده می‌شود که توسط بندهایی مشبک در زوایای مختلف از بند سمت چپ شروع شده و به بند شانه سمت راست متصل می‌شوند.

برخی مدل‌ها دارای گردنی هستند که در این صورت طرح روی سوتین می‌تواند ساختار متفاوت و به شکل‌های گوناگون داشته باشد که با گردنی هماهنگ باشد.

هارنس بدون پد

این مدل هارنس روی سوتین نخی کار می‌شود و به این صورت است که خبری از پد درون کاپ سوتین نیست. هارنس این مدل معمولا متفاوت از نوع توری بوده و می‌تواند شامل هارنس گردنی باشد.

سوتین هارنس چیست

هارنس طرح پشتی گیپور و دانتل

 

در این مدل هارنس و طرح بندی سوتین به جای اینکه در ناحیه جلو باشد، بر روی پشت کار شده است. در نتیجه می‌توان از این مدل سوتین زیر لباس‌های طرح دار استفاده کرد.

اما در نظر داشته باشید که اگر از سوتین هارنس پشت گیپوری استفاده می‌کنید طرح آن باید طوری باشد که با لباس شما هماهنگ باشد و وقتی آن را به تن می‌کنید در تناقض نباشد. نوع دیگری از این طرح ها هم وجود دارند که با نام سوتین دانتل شناخته می‌شوند. نوع دانتل در مقایسه با گیپور دارای طراحی ساده‌تری بوده و طرح آنها برجسته نیست.

سوتین هارنس دار چه کاربردی دارد؟

سوتین هارنسی دارای طراحی بند در بخش‌های مختلفی همچون روی کاپ، پشت سوتین، خود کاپ و دیگر موارد است که معمولا با بند چرمی یا پارچه‌ای تولید می‌شود. این سوتین بیشتر برای روابط همسری مناسب است.

بهترین مدل سوتین هارنس کدام است؟

تقریبا تمامی برندهای موجود در بازار چه ایرانی و چه خارجی سوتین هارنسی تولید می‌کنند. قیمت سوتین هارنس دار نیز با توجه به اینکه از چه برندی خرید کنید و تا چه میزان روی آن هارنس به کار برده شده باشد تعیین می‌گردد.

از کجا سوتین هارنسی بخریم؟

شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه روناک پوش توس که به صورت تخصصی در زمینه فروش لباس زیر زنانه فعالیت دارد، انواع مختلفی از این سوتین را یافته و متناسب با رنگ و طراحی که دوست دارید آنها را خریداری کنید.

جمع بندی و کلام آخر

سوتین هارنس دار با توجه به طراحی بندی که دارد و اصالتا از جنس چرم است مناسب برای روابط زناشویی است. از آنجایی که در این نوع سوتین خبری از کاپ نیست نمی‌توان این سوتین را به عنوان یک سوتین روزانه در نظر گرفت، مگر اینکه بخواهید در طول روز برای فردی خاصی جذابین خود را بیشتر نشان دهید که آن هم نیازمند این است که از یک لباس مناسب بر روی است سوتین استفاده کنید که فرم سینه‌های شما را حفظ کند.

این سوتین‌ها برای تمامی خانم‌ها از سینه‌های کوچک گرفته تا سینه‌های بزرگ مناسب بوده و هر فردی می‌تواند از آنها استفاده کند. بیشتر این مدل سوتین‌ها با چیزهایی مثل زنجیر، گیره، پرچ و حلقه‌های فلزی تزیین شده که همین موضوع سبب شده قیمت سوتین هارنس در مقایسه با سایر سوتین‌ها گران‌تر باشد.

در صورتی که سوالی در خصوص این مدل سوتین دارید یا اینکه تجربه‌ای در پوشیدن سوتین هارنسی دارید از شما خواهشمندیم که تجربیات خود را از بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.